Studii de caz – INPUT

Această lucrare prezintă trei tipuri de centre care se adresează tinerilor (dar nu numai acestora) și care urmăresc dezvoltarea personală și profesională a beneficiarilor lor.

Scopul acestor patru studii de caz este de a identifica asemănările și deosebirile acestora, dar și de a analiza politicile publice care le conturează cadrul legal.

Astfel, lucrarea de față ne „traduce” care este strategia privind infomrarea și consilierea tinerilor, cum sunt organizate, cum funcționează și care sunt mecanismele de finanțare ale centrelor de tineret, cum sunt acreditate, evaluate, organizate, dar și cum funcționează centrele comunitare de învățare permanentă și, nu în ultimul rând, care este organizarea și cum funcționează centrele de consiliere și orientare în carieră.

Totodată, în lumina obiectivului nostru de a formula propunerile pentru standardele de calitate pentru centrele de tineret, precum și propunerile pentru metodologia de acreditare a acestora, dorim să evităm dubla reglementare, dar și eventualele carențe ale prevederilor deja în vigoare.

În acest sens, testimonialele practicienilor au rolul de a trece mai departe de textul actelor normative, de a vedea realitatea de la „firul ierbii” și de a culege recomandări și exemple de bună practică.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Aici poate fi accesată lucrarea

Studii de caz – INPUT

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Despre autor:

 

 

Corina TURȘIE este lector în cadrul Departamentului de Științe Politice din cadrul Facultății de Științe Politice, Filososfie și Științe ale Comunicării (Universitatea de Vest din Timișoara). Totodată, din anul 2011, Corina este doctor în științe politice – Școala Doctorală de Științe Politice (SNSPA București).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *